Kaosteorin o mansbeslavningsteorin

Jag har tagit lärdom, tagit emot informationen.
Jag vet nu, Kaos är inget man skapar inget som blir, inget man skall motverka, kaos är liv. Kaos är alltid, kaos är de tillfälligheter som skapar oss, förändrar oss, utvecklar (positivt som negativt) oavsett konsekvenserna, ger oss möjligheter och strycker de möjligheter som vi såg men egentligen aldrig hade men trodde fanns från början.. Ja de är så, jag loooovar.

Jag har sett de jag har levt de och jag har insett att kopplingen mellan A och B skapar C, inte leder till utan; SKAPAR! så du ska inte gråta över spilld mjölk, du har spillt den av en anledning. Vettigare än så blir de inte.
Så nu är jag delat me mig av insikten i livet.

När du träffar en Dude som du gillar, men som inte gillar dig, lr som du tror gillar dig så du är alldeles för lätt tillgänglig o sen visar de sig att är ovesentlig i hans ögon, lr när du är för försiktigt för att du är rädd att bli sårad som du blev av den tidigare kille ( se tidigare exempel) o därför missar denna kille av denne anledning.

Fattaru senariot?

Då är de egentligen bara för att de finns något vettigare som väntar på dig runt hörnet, lr inte, men kanske något roligare. PLUS att du är en erfarenhet rikare. OK! du kanske trodde att denna va allt du ville ha, men då har DU fel för han va bara den näst bästa lr kanske inte ens de, de kan vara så att du har MÅNGA MÅNGA snubbar kvar som ska visa sig vara fel innan du hittar rätt

ALLTSÅ; KAOS! 
rätt sorts kaos, de som utvecklar dig o som skapar dig och som gör att du kommer bli en ännu självsäkrare människa, om du bara hanterar kaoset på rätt sätt.

Skratta åt eländet, ta inte allt seriöst de är inte på liv o död, visst killar är kul, men DU; DU är bättre! antagligen snyggare oxå, vi tjejer är alltid snygggare än killarna även om dom gärna tror motsatsen, Framförallt har du en hel kropp me hemliga vapen att fyra av, utnyttja de istället! Spela spelet efter dina regler! Du bestämmer!

Du har alltid något som de finns någon (förslagsvis en man) som vill ha mer än, kanske tillomed du själv...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0